subota, 10. studenoga 2012.

Ukrasi Od Špage


vec videni ukrasi, ali sada od spage...






spaga kojom sam radila nije bas najbolja...
vrlo je kruta i tesko se njome radi...





pokusati cu nabaviti meksu...
pa sve jos jednom...



Broj komentara: 8:

  1. Kao što sam komentirala u prošlom postu...zvijezde su ti savršene pa još od špage...Definitivno No1:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvezde su odlicne!I nemoj da kvaris,to sto je krut kanap zadrzace formu a da ne moras da stirkas...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma moram raditi velikim iglama.. pa se ipak frcu.. pa moram mociti da se malo ukrute...
      a vidim na netu rade od neke spage koja mi se cini meksa.. a probat cu.. pa sta bude :)

      Izbriši
  3. Ja ih još nisam vidjela, prekrasni su mi! Bi li ih početkniku bilo teško napraviti? Imaš ti kakve radionice na tu temu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovdje ima nekoliko drndica.. zvijezde i oni mali kao vjencici.. to je jaaako lagano... ova pahuljica s 2. slike nije bas jednostavna.. a ona pahuljica s 3. slike je jednostavnija... mogao bi je napraviti i pocetnik koji zna osnove heklanja... u postu prije ovoga imas shemice tj mustrice... a i linkove.... ta s 3. slike je od jedne lucy koja ima blog attic24.. tamo ima sve u slikama.. odi vidi pa pokusaj.. pa nam pokazi :)

      Izbriši
  4. Divni su ukrasi i sigurno će lepo ukrašavati neku jelku :)

    OdgovoriIzbriši